29 lipca 2015

30-dniowe wyzwanie - nogi

Postanowiłam przez sierpień dodatkowo popracować nad swoją sylwetką, dlatego podjęłam się 30-dniowego wyzwania. Tym razem postawiłam na nogi i mam nadzieję, że wytrwam do końca.








Po zakończonych poszukiwaniach zestawu treningowego wybrałam 3 ćwiczenia. Oprócz tego będę się odżywiać zdrowo - co nie znaczy, że będę jeść tylko owoce i warzywa. Chodzi o to, że będę się starała ograniczyć fast foody, gazowane napoje, itp. 

Was również zapraszam do podjęcia treningów i ułożenia swojego zestawu ćwiczeń. Jest to dodatkowa mobilizacja.


Wyzwanie czas zacząć! :)

21 komentarzy:

  1. Ja też chyba w sierpniu podejmę się jakiegoś wyzwania, bo już patrzeć nie mogę na swoje nogi i brzuch ! ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny plan:) dobra motywacja dla innych, gratuluje podejścia, fit a nie nie jedzenia niczego:*

    mylifemyrulesmygame.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny plan:) dobra motywacja dla innych, gratuluje podejścia, fit a nie nie jedzenia niczego:*

    mylifemyrulesmygame.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny plan:) dobra motywacja dla innych, gratuluje podejścia, fit a nie nie jedzenia niczego:*

    mylifemyrulesmygame.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj takie zdjęcia to zawsze okropnie mobilizują do pracy! Życzę wytrwałości w ćwiczeniach i diecie!
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:
    >mój blog KLIK<
    Mogę liczyć na kilka kliknięć od Ciebie? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny blog :)
    co powiesz na wspólne obserwowanie?
    pozdrawiam :** http://the-better-side-of-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedyś zaczęłam robić burpees, ale po 30 nogi mi odpadały :D

    Zapraszam na nowy post o systematyczności
    Stylizacje, moda, uroda

    OdpowiedzUsuń
  8. Powodzenia! zapraszam do mnie http://fashnela.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja już się kiedyś podjęłam, na dwa tygodnie, po czym koniec :p Powodzenia!
    Zapraszam do mnie na post konkursowy :)
    Mój Blog - zerknij! Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja od poniedziaku już na maksa sie biore :)
    http://inspirationandvictoria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ćwiczenia są świetne nie tylko na nogi, ale również pośladki. Jestem osobą bardzo aktywną i kocham ćwiczenia. Oczywiście ćwiczę już przez dłuższy czas :)

    http://aleksandraa-bloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Great Post! Follow each other on GFC, Google+, Twitter, facebook, Instagram and Bloglovin? If yes, follow me and i follow back as soon as i see it. Let me know with a comment on my Blog

    Keep in Touch xx Rabea from germany
    http://www.rabeasbeautytipps.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Wytrwałości w postanowieniu! :)

    Zapraszam do nas! Jeśli Ci się spodoba będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad :) IMMH FashionBlog

    OdpowiedzUsuń
  14. Może sobie zrobię ;)

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne wyzwanie! Spróbuję je podjąć :)
    obserwuję: maj-style.blogspot.com
    PS. zmieniłam wygląd bloga, zaglądniesz i powiesz czy ci się podoba?

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny pomysł chyba skorzystam <3


    zapraszam do mnie Mój Blog ------> KLIK

    OdpowiedzUsuń
  17. U mnie też przydałoby się popracować nad nogami :P
    Chyba skorzystam
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Swietny pomysl! cwiczenia genialne, życzę wytrwałości:))

    zapraszam do mnie - http://alxzet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale fajne... Może nawet i ja skorzystamm ;)

    OdpowiedzUsuń