22 lipca 2015

Orzeźwiające napoje

Upał, upał jeszcze raz upał. Żar się z nieba leje, nawet się nie chce z domu wychodzić. Lato w pełni, chociaż kilka stopni mniej nikomu by nie zaszkodziło a niektórym nawet pomogło.

Dzisiaj zamieszczam moje propozycje na napoje orzeźwiające, z których niektóre w ostatnich dniach piję litrami!

1. Cytryna + woda = lemoniada! Od lemoniady domowej roboty dosłownie uzależniłam się tego lata. Piję ją kilkanaście razy dziennie, a moi rodzice nie nadążają z kupowaniem cytryn, których w domu na okrągło brakuje :P. Pyszna a do tego orzeźwiająca woda z cytryną jest idealna na takie upały!

2. Woda gazowana. Niby nic a jednak coś. Wodę gazowaną również mogę pić bardzo często w odróżnieniu do zwykłej niegazowanej, której nienawidzę.

3. Świeżo wyciskane soki. Piłam jak na razie z pomarańczy, grejpfruta, kiwi, arbuza i ananasa. Owocowe soki bardzo mi posmakowały. Jednak soki, które piję to częściej kupione ze sklepu w kartonach lub w butelkach, bo z robieniem za każdym razem bym chyba nie nadążyła xd. Takie soki świeżo wyciskane piję raz na jakiś czas, ale zawsze się nimi delektuję :).

4. Mrożona kawa / herbata. Tutaj chyba nikogo nie zaskoczyłam, bo po mrożone napoje chyba każdy sięga.
5. Shake. Ostatnimi dniami dość często robiłam shake'i. Kupowałam różne smaki lodów, miksowałam z mlekiem, dodawałam troszkę śmietanki  i viola!

A Wy co najchętniej pijecie latem jak są upały?

14 komentarzy:

  1. Również uwielbiam te wszytskie napoje, których przykład podałaś. Są pysze i idealne na gorące dni aby się trochę schłodzić ;)

    Zapraszam->meerga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham lemoniadę ! Super post :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ buziaki !

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny post, pomysłowy, bo każdy chciałby się napić takiego orzeźwiającego napoju, w tak gorące dni. :)
    Obseruję i liczę na to samo. ;)
    http://kaarolinablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale mi smaka zrobiłaś na tą lemoniadę, chyba sobie zrobię :D
    www.mowmipati.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne, muszę w końcu, coś z ego zrobić. Obserwujemy?
    U mnie nowy post, zapraszam.

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Idealne na lato! :)

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!



    OdpowiedzUsuń
  7. ooo dokładnie takie same napoje uwielbiam i robię :3

    www.esiabloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja najczęściej piję samą wodę, ale też soki i lemoniadę. :)

    xoxo // mój blog

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja w upały uwielbiam pić lemoniadę lub jakąś wodę z sokiem owocowym. Nie znoszę za to wody gazowanej.
    Bardzo ładny wygląd bloga.

    Mój kawałek internetu

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak samo jak ty w tak gorące dni uwielbiam pić wodę z cytryną ! Jest mega orzeźwiająca i przede wszystkim bardzo zdrowa ! :)
    Obserwuję i zapraszam do mnie :)
    http://xxkingaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Codziennie po prostu codziennie musi być szejk!
    http://mieckeymousefis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam świeżo wyciskane soki i szejki :)

    MonyikaFashion >klik<

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja w upały głównie samą wodę piję..
    http://astrall-bloguje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń