16 lipca 2015

Siatkarskie emocje - Liga Światowa Final Six

Jeżeli znajdą się tu, tak jak ja, fani siatkówki na pewno będą wiedzieli o czym mowa. :)

Wczoraj ruszyły rozgrywki Final Six, które odbywają się w Brazylii.
Awans nasi polscy siatkarze zapewnili sobie tydzień temu wygrywając mecz z USA.
Polska znalazła się w grupie J razem z Włochami i Serbią. W równoległej grupie I grają Brazylijczycy, Amerykanie oraz Francuzi.

Wczoraj rozegrały się już dwa mecze. Francuzi zmierzyli się z Brazylijczykami i wygrali 3:1, co dla gospodarzy nie było dobrym początkiem turnieju. W drugim meczu Włosi pokonali Serbów 3:2.

Dzisiaj Polacy rozegrają pierwszy mecz z Włochami. W piątek będą musieli zmierzyć się z Serbią.
Zapowiada się kilka dni siatkarskich emocji no i walki o medale. Jednak nasi reprezentanci są bardzo doświadczeni, a z drużynami, z którymi przypadło im się zmierzyć grali już niejednokrotnie. Mam nadzieję, że zagrają w swoim najlepszym stylu, bo jak wiadomo potrafią :)

Dlatego o 21:00 zasiadamy przed telewizory, oglądamy i kibicujemy! :)



6 komentarzy:

  1. 3:1 wygrliśmy! Awans do półfinału zapewniony! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Super post! Co powiesz na wzajemna obserwacje? Daj znać u mnie. Pozdrawiam :)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  3. I like your blog!
    Would you like to follow each other?
    Let me know at my page:)

    xoxo

    http://nastyadeutsch.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  4. Oglądałam i kibicowałam :D :D
    Zapraszam :*
    Gabrielle->Klik!

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie że wygrali ! <3
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. No to dzisiaj kolejny mecz. Tym razem z Francją. :)
    Trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń