18 lipca 2015

Wakacyjne porządki

Dzisiaj wygospodarowałam sobie czas na sprzątanie mojego pokoju. Szczególną uwagę poświęciłam mojej szafie, w której jak się okazało, nie wiedziałam co miałam. Na początek przejrzałam ubrania. Nie było niespodzianką, że znalazło się wiele, w których już się chodzę. Ułożyłam ubrania od topów po zwykłe koszulki z krótkim rękawem. Swetry i inne grubsze bluzki poskładałam i ułożyłam na osobnej półce. To samo zrobiłam ze spodniami. Kilku rzeczy, które układałam w ogóle nie pamiętałam. Następną częścią porządków były plecaki i torebki. Tutaj wszystko zostało, jednak posegregowałam i ładne ułożyłam w szufladzie. 

Oprócz garderoby zrobiłam przegląd starych zeszytów, kartek, segregatorów itp. Znalazłam zeszyty z podstawówki, które od razu dałam na makulaturę. Na dnie szuflady znalazłam również stare zeszyty z różnego rodzaju quizami, zagadkami, i innymi nieprzydatnymi rzeczami. Po co ja to wszystko pisałam... :P

Teraz po moich porządkach, wszystko mam posegregowane, poukładane, pochowane do pudełek. Na to liczyłam zaczynając sprzątać. Oprócz tego troszeczkę zmieniłam wygląd pokoju, dodając inne dodatki i akcesoria - świeczki, obrazki, zdjęcia, pudełka, kwiaty.



Mały spis o czym należy pamiętać robiąc porządki w szafie:
- Oddziel rzeczy zimowe od letnich.
-Przejrzyj je i odłóż te, w których nie chodzisz.
-Wygospodaruj miejsce na nowe rzeczy, które możesz nabyć w najbliższym czasie.
-Wyprasuj lub wypierz rzeczy, które mimo leżenia w szafie tego potrzebują.

Wymarzone garderoby:






 


17 komentarzy:

  1. Dzięki za rady! Ja też za niedługo będę robić porządki! :) życzcie mi szczęśia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super post, przydatne rady. Ja dzisiaj wlasnie robiłam porządki :))
    Świetny post i blog! Obserwuje!
    Klikniesz w linki SheIn w tym poście? KLIKKlik

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo przydatny post :) Ja też będę robić porządki w szafie (nieee, rzeczy się nie wysypują dosłownie i nie trzeba upychać nogą, wcalee xDD) :) Oj, coś czuję że to będzie prawdziwe wyzwanie...
    Pozdrawiam!
    http://przemysleniasenazell.blogspot.com/ ----> zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurczę, przypomniałaś mi o porządkach ;D Jak ja dawno tego nie robiłam.. Cóż, czas wziąć się za robotę :)
    Pozdrawiam,
    Haniko

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj przydałyby mi się takie garderoby! :) świetny post :)
    również obserwuję! :*

    http://inspirationandvictoria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Mieć taką garderobę.....marzenia *.* Ja robię porządki w mojej szafie średnio co 2-3 miesiące i zawsze,mimo,że połowę rzeczy wyrzucam,jakimś dziwnym trafem moja szafa i tak nie chce się zamknąć :) Pozdrawiam cieplutko i w wolnej chwili zapraszam www.pomyslowa-wiki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej, nominowałam cię do LBA, wiecej informacji o co chodzi w Tag'u u mnie :* http://bardzocielubie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. ja też ostatnio poświęciłam dzień na sprzątanie, a w szczególności szafy, rady są bardzo praktyczne, zawsze stosuję się do podobnych :) oj, też chciałabym mieć podobną garderobę, nie ukrywam! pozdrawiam :)

    http://sotiens.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny post.
    Przydatne rady.
    Ja juz robilam porzadki i poszlo nawet niezle.

    Zapraszam do mnie
    wixiandalex.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. ja już zrobiłam porządki na początku wakacji Chciałabym mieć jedną z tych garderób :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny post <3
    Zapraszam do siebie !!
    www.thevogueboxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie szafy to marzenie :)
      Też dziś posprzątałam w swojej. U mnie jest trochę lżej, bo staram się to robić przynajmniej raz w miesiącu. Uwielbiam sprzątać. Odpręża mnie to i daje czas do namysłu. Zawsze jak ma problem to albo sprzątam, albo ćwiczę :)
      PS Dziękuje za komentarz
      CZARNA KROPKA

      Usuń
  13. Mnie dopiero czeka sprzątanie w szafie. Mam całe pudło ubriań odłożone do "pozbycia się" ich. Niestety nie mam pojęcia co z nimi mogę zrobić, bo wyrzucić szkoda :D
    http://littlelayabout.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz oddać komuś znajomemu lub wstawić do komisu. Albo do jakiegoś domu dziecka czy coś w tym stylu :)

      Usuń
  14. Ja właśnie od dwóch dni tkwie w pokoju pełnym porozwalanych rzeczy. Niedługo się wyprowadzam więc muszę pozbyć się wszystkich niepotrzebnych rzeczy i posprzątać każdy kawałek pokoju. Zazdroszczę, że ty już masz to za sobą :)

    OdpowiedzUsuń