28 lipca 2015

Wakacyjny styl - fryzury

Luźny kok, niedbale związany kucyk, różnego rodzaju warkocze i upięcia. To fryzury, które najczęściej robimy latem. Ja w roku szkolnym włosy rozpuszczam a czasami spinam je w luźnego kucyka. Wakacje to czas na eksperymenty i ja również postanowiłam pokombinować z moimi włosami.


Kucyki


Fale w stylu retro


Warkocze


Koki


Fryzury boho

Rozpuszczone


I na koniec takie dłuugie, cudowne włosy jakie chciałabym mieć...


A Wy jak najczęściej czeszecie się latem, jakie są Wasze ulubione fryzury?

15 komentarzy:

  1. W lato tak samo jak przez resztę roku: kucyki, warkoczyki, rozpuszczone. Ostatnio nawet oki :D Różnie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej to chyba kok rozpuszczone proste\fale :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super fryzury! U mnie najbardziej to kucyk i koczek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja na wakacjach ma zwykle koka po swojemu (czyli włosy oplecione gumką byleby się trzymały). A jeśli wychodzę to albo rozpuszczone, albo kucyk.
    Niestety, nie umiem robić fryzur. Wiele razy próbowałam, ale nic z tego. Teraz może koka porządnego nauczę się robić :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też miałam kiedyś problem ze zrobieniem nawet zwykłego warkocza ;p jednak trening czyni mistrza i po wielu próbach wreszcie umiem się porządni uczesać i coraz lepiej mi to wychodzi :)

      Usuń
  5. Ja najbardziej lubię niedbałe kucyki i warkocze. Jeśli są upały, to w domu kręcę sobie też takiego koka na czubku głowy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podobają mi się fryzury boho, też chciałabym mieć takie długie włosy :D

    izilleys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja najczęściej chodzę w rozpuszczonych włosach lub w kucyku, ale bardzo podoba mi się kok w stylu Taylor Swiftt :)
    www.mowmipati.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Zakochałam się w falach w stylu retro i fryzurach boho <3. Niestety na razie mam za krótkie włosy na jakąkolwiek fryzurę ;-;
    http://nietuzinkowacarol.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. ja ostatnio uwielbiam takie wysokie kucyki :)

    |BLOG|

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne fryzury ,muszę poprosić siostrę o takie,ostatnie wlosy są piękne ,sama mam cienkie i krótkie ,wiec marzą mi sie długie i grube
    Może wspólna obserwacja ?
    Czekam na info u mnie w komenatrzach , napewno sie odwdzieczę

    http://spaarklinglights.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Stawiam na koki, bo włosy mi za bardzo grzeją :( independentgirl98.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam eksperymentować z włosami! ^^

    lizzylouinspiration.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń