14 lipca 2015

Wielka Wyprzedaż!

Jeżeli w ostatnim czasie chodziliście po sklepach pewnie zauważyliście, że w prawie każdym sklepie są wyprzedaże. W ubiegłym tygodniu jeden dzień poświęciłam na shopping. Odwiedziłam dwie galerie w moim mieście, a do tego wchodziłam do każdego sklepu napotkanego po drodze. Kupiłam kilka rzeczy, które wydawały mi się przydatne. Wszystko co kupiłam, było po mniejszej (-20%) lub większej (-70%) promocji.
Wróciłam do domu z kilkoma wielkimi torbami, a moje ręce były wykończone od ich dźwigania.






Kupiłam sweter za 19.99 - może nie na lato, ale na jesień będzie jak znalazł! Kolejnym zakupem było kilka koszulek z krótkim rękawem za 9.99 każda. Takich koszulek nigdy za wiele. Jak nie zdążę ubrać ich latem w czasie chodzenia do szkoły na pewno się przydadzą. Kupiłam również białe sandałki za 39.99. Jak je zobaczyłam od razu mi się spodobały, a jak spojrzałam na cenę wiedziałam, że będą moje. Kolejne 39.99 wydałam na szorty z wysokim stanem, za którymi rozglądałam się już od dłuższego czasu. Te które przypadkiem znalazłam były idealne! Oprócz ubrań kupiłam również wiele ozdób do mojego pokoju. Świeczki, świeczniki, poduszki, doniczki, pudełka i takie inne podobne rzeczy. Kilka z nich już zdobi mój pokój, a kilka schowałam do szafy, bo brakło miejsca na półkach. Jednak moim zdaniem takie rzeczy warto mieć, tym bardziej, jeżeli były w bardzo korzystnej cenie a czasami mogą się przydać.

Jeżeli jeszcze nie skorzystaliście z wyprzedaży to naprawdę polecam, bo może trafić się coś fajnego i to w dobrej cenie!

6 komentarzy:

  1. Ja niestety nie mogę pozwolić sobie na takie wydatki mimo iż są "sale"
    Pozdrawiam
    Dodaje parę linków do blogów, jednego z nich znasz :)
    oczamiwariatki.blogspot.com
    kira-owczarek-niemiecki.blogspot.com
    kira-owczarek-niemiecki.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też kupiłam kilka rzeczy na wyprzedażach. Każdy znajdzie coś dla siebie.:D

    http://mieckeymousefis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. obserwuję i zapraszam do mnie: http://thewomenlife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Obserwuje. :) Ja też dużo kupiłam na wyprzedażach. :D werooonikaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest mi miło poinformować ze zostalaś nominowana do Liebster Blog Award !!! Wszystkie szczegóły znajdziesz na moim blogu Pozdrawiam i zycze dobrej zabawy ;) http://probkomaniaczka88.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń