30 sierpnia 2015

10 książek ze szkołą w tle



Wraz ze zbliżającym się wielkimi krokami początkiem roku szkolnego, postanowiłam sporządzić listę dziesięciu książek ze szkolnym motywem, które przeczytałam. Kolejność jest przypadkowa. :)

J.K. Rowling - ,,Harry Potter i Czara Ognia'' ( to 4 część, jednak akcja wszystkich części toczy się w szkole)

Nicholas Sparks - ,,Jesienna miłość''

C.J. Daugherty - ,,Wybrani''

Chbosky Stephen - ,,Charlie''

Stephenie Meyer - ,,Zmierzch''

Federico Moccia - ,,Trzy metry nad niebem''

Richelle Mead - ,,Akademia Wampirów''

Rachel Hawkins - ,,Dziewczyny z Hex Hall''

Kate Brian - ,,Tylko dla wybranych''

Wandelin Van Draanen - ,,Dziewczyna i chłopak wszystko na opak'' 


Czytaliście którąś z tych książek? 
Podobała Wam się?

21 komentarzy:

  1. Czytałam kilka z nich! Bardzo lubię Dziewczyna I Chłopak.... ♥
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  2. czytałam Harrego Pottera i Wybrani, świetne książki <3
    http://klaudiaworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostania bardzo mi się podobała ;D

    Zapraszam
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Większość z nich przeczytałam i mogę je szczerze polecić. :)

    Pozdrawiam, I am Angelika - klik!

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytalam kilka. Harry Potter najlepszy ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja także obserwuję:) http://diamondbloger.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Czytałam Akademię Wampirów i mogę polecić :D

    twosistersbloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. nie mam w zwyczaju czytać książek, ale harrego pottera oczywiście przeczytałam!:))
    mogłabym liczyć na wejście w linki (back to school tag), u mnie na blogu?:) Mój Blog - klik! każdy komentarz, oraz obserwację oddaję!

    OdpowiedzUsuń
  9. ale super pomysł na post. wowow! Charlie jest niestety niedostępny w polskim tłumaczeniu, a szkoda bo film mega

    zapraszam Mój blog - klik!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest już książka w polskim wydaniu. Jest nawet dostępna w Empiku :)

      Usuń
  10. Wow podziwiam Cię, że chciało Ci się przeczytać tyle książek! "Dziewczyna i chłopak wszystko na opak" oglądałam film ale nie wiem jaka jest książka, może przeczytam...

    Mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  11. polecam całą serię Harrego Pottera! ale nie polecam Zmierzchu :)

    nowy wpis! Karolina Goławska

    OdpowiedzUsuń
  12. 3 metry nad niebem, przeczytałam to już 3 razy i jeszcze mi sie nie znudziło, świetne :)
    Zapraszam do mnie, jeżeli ci się spodoba mój blog to prosze zaobserwuj i zostan ze mna na dluzej, to wiele dla mnie znaczy Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeżeli lubisz czytać to obowiązkowo powinnaś zajrzeć na mojego bloga i odwiedzić zakładkę "kulturalne propozycje".
    Kochana zajrzyj również na najnowszy wpis o organizerze do wydrukowania :)
    Jeżeli chciałabyś, alby na blogu pojawił się post z kartkami do wydrukowania dostosowanymi do gimnazjalistek/uczniów szkół podstawowych koniecznie daj znać :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam "DZiewczyna i chłopak wszystko na opak" :D Świetna książka :*
    meybelblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Oooo czytalam pare z nich i naprawde godne polecenia :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  16. nr. książek 2. 5. 6. 7. to moje ulubione :)
    http://cupofteaandbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Żadnej z tych książek jeszcze nie czytałam, ale "Trzy metry nad niebem" i "Jesienna miłość" są na mojej liście
    "DO PRZECZYTANIA" :D

    Zapraszam na mojego bloga http://lisia98.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Czytałam wszystkie te pozycje. Uwielbiam sagę "Wybrani" <3
    Zapraszam do mnie http://eff-blog.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń