11 sierpnia 2015

Cała prawda o malowaniu paznokci.

Piękne, pomalowane paznokcie to nie tylko przejechanie pędzelkiem po płytce, a dużo trudniejsze zadanie. Co zrobić żeby paznokcie wyglądały estetycznie i przyciągały uwagę innych?

1. Na początek, trzeba mieć dobrze nawilżone dłonie oraz skórę wokół paznokci. Jeżeli któraś z Was ma problemy ze skórkami polecam na ok. godzinę przez kilka dni nakładać na skórki oliwę z oliwek, która doskonale nawilża i wygładza. Oprócz tego dobre jest stosowanie kremów nawilżających.

2. Pora na manicure, który moim zdaniem jest najbardziej czasochłonny i którego po prostu nie lubię. No ale cóż, żeby mieć ładne paznokcie też trzeba trochę ''pocierpieć'' :P. Jeżeli na paznokciach są pozostałości lakieru należy je zmyć.

3. Piłowanie, czyli nadanie naszym paznokciom odpowiedniego kształtu.

4. Następnie trzeba pozbyć się skórek. Ja zawsze po piłowaniu paznokci moczę dłonie w ciepłej wodzie z mydłem przez ok. 2 minuty. Kiedy jakieś skórki odejdą odsuwam je patyczkiem kosmetycznym a później usuwam cążkami.

5. Malowanie rozpoczyna się od nałożenia bazy, która wzmacnia i chroni paznokcie.

6. Jak lakier podkładowy wyschnie nakładamy pierwszą warstwę lakieru kolorowego. Następnie czekamy aż wyschnie i nakładamy drugą warstwę. Lepiej nałożyć dwie cienkie warstwy niż jedną grubą. Mając pomalowane paznokcie trzeba cierpliwości i czasu, dlatego najlepiej wtedy np. oglądać telewizję, przeglądać Internet lub czytać książkę.

7. Można, lecz nie trzeba nałożyć utwardzacz do paznokci. Ja go nie stosuję, ponieważ po tylu rundach malowania nie mam siły na nakładanie kolejnych warstw xd.

8. I na koniec usuwamy zabrudzenia patyczkiem kosmetycznym zamoczonym w zmywaczu do paznokci.



Malowanie paznokci to dobra rzecz, jednak trzeba uważać żeby nie zniszczyć sobie paznokci. Paznokcie też potrzebują odpoczynku, dlatego między malowaniem dobrze jest dać im kilka dni przerwy.


A Wy, lubicie malować paznokcie? Często je malujecie?

50 komentarzy:

  1. ja często maluję pazokcie i są troszkę zniszczone. swietny post, przyda mi się! :)
    obserwuję :)

    http://inspirationandvictoria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. moje paznokcie sa zawsze pomalowane i długie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja zawsze mam długie paznokcie, a w wakacje pomalowane, bo do szkoły niestety nie mogę :<

    Zapraszam na nowy tygodnik
    Stylizacje, moda, uroda

    OdpowiedzUsuń
  4. Super poradnik! Ja nie lubię malować paznokci, bo nie chcą mi wyschnąć i wszystko się rozmazuje :( independentgirl98.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. W okresie wakacyjnym prawie cały czas mam pomalowane paznokcie. Na ogół maluje zwyczajnie, nie mam cierpliwości do różnych zdobień i wzroków :D. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Z pozoru takie szybkie i łatwe zajęcie :)
    Uwielbiam mieć ładnie pomalowane paznokcie, jak to mówią trening czyni mistrza, trzeba próbować :)
    Pozdrowionka!
    http://world-of-crazy-sisters.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny blog.
    Zostałaś nominowana do LBA.
    Więcej informacji :http://magia-przyjazni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny blog.
    Zostałaś nominowana do LBA.
    Więcej informacji :http://magia-przyjazni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uwielbiam mieć pomalowane paznokcie, chociaż czasami to robiąc wszystko jest w lakierze oprócz mojego paznokcia ;)

      izzy-bblog.blogspot.com

      Usuń
    2. Ohh znam to, czasami to istna masakra. Zależy jaki lakier się trafi :)

      Usuń
  9. Dziękuję za ten post! Niedawno próbowałam malować paznokcie i zawsze musiałam prosić moją mame o pomoc. :_:
    hobbyjanki.blogspot.se Ocenisz? :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja raczej nie maluję paznokci, ale na pewno jak najdzie mnie ochota na pomalowanie paznokci, zajrzę ponownie do tego posta :D

    http://rules-are-boring.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Często maluję ale nie bawię się w jakieś skomplikowane wzorki bo mi nie wychodzą ;d w wolnej chwili zapraszam do siebie: http://zzyciawzietexd.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo przydatny post. Paznokcie bardzo lubię malować ale niestety tylko na wakacje ;)
    natala-kaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam pojęcia, że tyle rzeczy się robi, aby sobie porządnie paznokcie pomalować :D Ja po prostu zmywam stary lakier i maluję na nowo, ale faktycznie zawsze maluję ja na rysunku. Chociaż jedna rzecz, którą dobrze robię haha :)
    +Obserwuję, rewanż byłby bardzo miły :)
    Zapraszam! zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Such inspiring photos! I would love to have that many nail polishes!

    http://industrialbarbie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. ja zawsze mam problemy z malowaniem,nie wychodzi mi to za bardzo haha :) świetny blog,obserwacja za obserwacje?
    zapraszam http://agatabasiak.blogspot.com/ xx

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja nie za często maluje paznokcie. Teraz czekam, aż mi odrosną.

    Zapraszam by-paolka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawy post! O tej technice słyszałam juz wcześniej, ale dzięki że mi ją odświeżyłaś.
    Ja niestety maluję tylko w wakacje lub ferie, ponieważ nie mogę mieć wymalowanych paznokci ze względu na grę na fortepianie, pozdrawiam i zapraszam do mnie :)


    http://artistically-immediately.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Super przydatny post! Ja uwielbiam mięc pomalowanie paznokcie, choć zawsze denerwuję się przy ich malowaniu, bo ZAWSZE odciskam coś na świeżo pomalowanym lakierze :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie, buziaki ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. ja nie wyjde z domu bez pomalowania paznokci :D

    Pomogłabyś mi? Jeśli tylko masz czas i ochotę, poklikaj w poscie w linki : http://twoimioczami.blogspot.com/2015/08/pierwsza-wspolpraca-my-wishlist-with.html Z góry dziękuje:) a jeśli uważasz za spam - okej! Mimo wszystko zostawiam komentarz :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Malowanie paznokci to coś co kocha każda dziewczyna;-) przydatny post
    She Imagination - kliknij

    OdpowiedzUsuń
  21. Dobre porady. Zgadzam się z tym cierpieniem, no ale cóż zrobić? :p

    lizzylouinspiration.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, jednak po skończeniu malowaniu ta satysfakcja.. :D

      Usuń
  22. świetna notka !
    zapraszam na mojego bloga blooondyna.blogspot.com
    zapraszam też do obserwowania :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Trafiłam na dobrego bloga!
    Zastanawiałam się jak ładnie malować paznokcie a tu niespodzianka post o tym :))

    Zapraszam! :))
    http://aleksandraa-bloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. właśnie jestem na odwyku z obgryzania;;
    http://polowcia--blog.blogspot.com //relacja z wyjazdu do Bułgarii, zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczne zdjęcia i ciekawe notki <3

    Coś czuję, że będę wpadała tu codziennie :3

    Zapraszam do mnie :*

    Wspólna Obserwacja :) ?

    http://believeinhimselfx33.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Dobrze się składa, że trafiłam na Twój post, gdyż zawsze mam problem z malowaniem paznokci. Pomimo, że lubię malować paznokcie - nie zawsze mi to wychodzi, haha :)
    Bardzo przydatny post! :)
    Pozdrawiam serdecznie,
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo pożyteczny post! Na pewno skorzystam z Twoich rad :D

    Zapraszam do nas! Jeśli Ci się spodoba będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad :) IMMH FashionBlog

    OdpowiedzUsuń
  28. oo, świetne porady! Uwielbiam malować paznokcie i o nie dbać, polecam jeszcze wcieranie olejku rycynowego <3
    thousand-miles-to-heaven.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Przydatny post :)
    Obserwujemy ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetne porady! :)

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!



    OdpowiedzUsuń
  31. Ostatnio polubiłam się ze swoimi paznokciami i zaczęłam o nie dbać. :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetny post. Często, przynajmniej teraz mam pomalowane paznokcie.
    U mnie nowy post, zapraszam.

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. fajny post :)
    osobiście nie maluję paznokci, już nie. jako mała dziewczynka uwielbiałam to, ale jakoś mi minęło ;)

    pozdrawiam, almaeness.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Lubię malować paznokcie ale nie eksperymentuję za bardzo ze wzorami. Maluję kiedy mam ochotę, czyli raczej często :) Na pewno przydadzą mi się Twoje rady!
    Obserwuję, liczę za to samo, zapraszam do mnie
    http://weliveaswedreamaloneq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Lubię malować paznokcie ale nie eksperymentuję za bardzo ze wzorami. Maluję kiedy mam ochotę, czyli raczej często :) Na pewno przydadzą mi się Twoje rady!
    Obserwuję, liczę za to samo, zapraszam do mnie
    http://weliveaswedreamaloneq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Malowanie pazurków mnie odstresowuje, lubię to robić ;)
    obserwujemy?
    zapraszam do mnie :*
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetny i bardzo przydatny post . Ja dopiero niedawno zaczęłam malować paznokcie, a to dlatego że kiedyś je obgryzałam, a malowanie troche mnie powstrzymuje od tego :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Uwielbiam malować paznokcie :D

    www.roseoffashionblog.blgspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. uwielbiam malować paznokcie, muszą być zawsze pomalowane nawet samą odżywką :D
    http://exality.pl/

    OdpowiedzUsuń
  40. swietne porady, paznokcie mam pomalowane dosłownie zawsze. Lepiej się tak czuję :))
    by-vanys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja głównie wącham lakiery, bo z malowaniem sobie średnio radzę, zawsze upapram połowę palców. Moje malowanie zazwyczaj kończy się katastrofą, co jest nieco dziwne, bo kilka lat temu nie było dnia, w którym miałabym niepomalowane paznokcie. W każdym razie przydatny post :)
    monomentume.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetny post :)
    Nie lubię malować paznokci. Po prostu nie cierpię czekać kiedy mi wyschną, dlatego najczęściej maluje je na noc, albo przy dobrym filmie ;)

    Pozdrawiam, http://nastriala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. fajny blog
    często maluje paznokcie ale do szkoły niestety nie można...

    r-ozalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń