16 września 2015

Absolutny must have - koszule, kurtki, szaliki w... kratę!

Co roku w jesiennych i zimowych trendach pojawia się wzór kraty. Jednak w tym roku panuje istne szaleństwo na punkcie tego prostego wzoru. Nie chodzi tylko o czarno-czerwoną wersję kratki, ale o szeroką gamę kolorów. Wchodząc do sklepu trudno nie zauważyć spodni, kurtki, szalika, koszuli czy t-shirtu w kratkę. 



Koszule:
To najpopularniejsza część garderoby z tym modnym wzorem. Oprócz tego, że koszula w kratę ładnie wygląda, jest uniwersalna i pasuje do wielu stylizacji.





Kurtki i płaszcze:
Zbliża się jesień, dlatego pewnie większość z Was rozgląda się za kurtką lub płaszczem. Krata? Dlaczego nie! Ożywi stylizację i nada jej charakteru.







Szaliki, czapki, rękawiczki:
Dodatki na zimowe dni nie muszą być nudne. Do jednokolorowej kurtki lub płaszcza idealnie będą pasować wzorzyste akcesoria.





Myślę, że krata to taki wzór, który będzie wracał jeszcze nie raz i nie dwa. Według mnie to świetny pomysł, tym bardziej, że większość osób stawia na minimalizm, także w kolorach. Niedawno kupiłam koszulę w kratę, a jestem na etapie poszukiwań odpowiedniego szalika także w tym wzorze. 
Przypuszczam, że niektórym kratka wychodzi już uszami, ponieważ co roku wraca z większą lub z mniejszą mocą. Jeżeli nie lubisz kraty, na pewno znajdziesz coś innego i odpowiedniego. :)

Co sądzicie o tym wzorze? 
Uważacie, że to hit czy kit?

8 komentarzy:

  1. Wzór bardzo lubię, chociaż ostatnio bardzo polubiłam paski
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam wzór w kratę, jest ponadczasowy!

    Zapraszam Cię na nowy post! Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham kratę! Zdecydowanie hit ;)

    Zapraszam
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam wzór kraty, zwłaszcza na szalikach :D

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie koszule! :) Świetny post ;)
    Pozdrawiam! :D
    Mój blog - klik ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam koszulę w kratkę❤
    Będzie mi bardzo miło Cię gościć, Zyciedlapasji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam takie szaliki *o*
    Zapraszam do nas: http://sweetspanna.blogspot.com/2015_09_01_archive.html

    OdpowiedzUsuń