4 września 2015

Liebster Blog Award - Nominacja #3

Trzecia nominacja LBA. Bardzo mi miło, że moja praca na tym blogu po raz kolejny została doceniona. 
Pytania od http://magia-przyjazni.blogspot.com/.








1. Czy Twój  blog jest znany w Twojej szkole?
-Jeszcze nie.
2.Znasz dokładną datę założenia bloga?
-Tak - 13 lipca 2015.
3. Jak znalazłaś się na naszym blogu?
-Hmm. Chyba przez to, że skomentowałyście mój post.
4. Wolisz słodkości czy raczej kwaśne przysmaki?
-Słodkości!
5. Jakie kraje chciałabyś zwiedzić?
-Hiszpania, Wielka Brytania, Stany Zjednoczone.
6. Jaki jest Twój ulubiony gatunek filmowy?
-Przygodowe.
7. Kim chcesz zostać w przyszłości?
-Jeszcze nie wiem.
8. Czy zrobiłaś najbardziej szaloną rzecz w życiu?
-Chyba tak.
9.  Czy uważasz, że szczerość to zła cecha?
-Oczywiście, że nie. To jedna z lepszych cech.
10. Masz drugie imię? Jeśli tak to jakie?
-Mam, Patrycja.
11. Co sądzisz o hipokrytach?
-Nie rozumiem toku myślenia takich ludzi. Staram się trzymać od nich z daleka.

Tym razem nie nominuję nikogo. :)

33 komentarze:

  1. Gratuluje nominacji :)
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję nominacji! Ja też uwielbiam przygodowe filmy :D

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe odpowiedzi. Gratuluję nominacji :)

    Pozdrawiam
    ☕ Czarna Kawaa - klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny blog ! Gratuluje nominacji ! Czekam na więcej ;)
    Zapraszam do mnie będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie chociaż komentarz ;)
    Mój blog! - klik

    OdpowiedzUsuń
  5. A chciałabyś,żeby Twój blog był znany w szkole? :)
    nataszablogg <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak o tym myślę to czasami chcę czasami nie. Jednak może w najbliższym czasie powiem chociaż kilku bliskim osobom :)

      Usuń
  6. Fajne odpowiedzi (: gratuluję nominacji (:
    yelloow-book.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję nominacji. Moze w nastepnych postach rozwiniesz te odpowiedzi? Np 5 6 7 8 9.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Zastanowię się nad Twoją propozycją.

      Usuń
  8. Gratuluję nominacji :)
    http://frazeologizmastrall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedziałabym podobnie :) Uwielbiam i słodkości i kwaśne smaki.

    Zapraszam na nowy post
    Stylizacje, moda, uroda

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję nominacji ;)
    obserwujemy? daj znać u mnie ;)
    maandy1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja również zaobserwowałam ;)

      Usuń
    2. Mam pytanie poklikałabyś u mnie w linki? Bardzo zależy mi na każdym kliknięciu i byłabym Ci bardzo wdzięczna za pomoc, oczywiście postaram się jakoś odwdzięczyć przy najbliższej okazji :) Z góry dziękuję :*
      http://maandy1.blogspot.com/2015/09/oferta-wspopracydarmowe-zakupy-dla-was.html

      Usuń
  11. Gratuluje nominacji
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluje nominacji, świetny blog ;)

    http://tojestmojmiszmasz.blogspot.com
    zapraszam, obs za obs

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawe odpowiedzi i gratulacje :)
    Zapraszam do mnie na pierwszą stylizacje .
    http://natalistylee-s.blogspot.co.uk/2015/09/run-dmc-jeans.html#more

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawe odpowiedzi, kiedyś brałam w tym udział.
    http://annenoele.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Fine pytania, dzięki nim wiem o Tobie o 11 rzeczy więcej :))

    Zapraszam do mnie na przegląd złotówkojadów :) #BackToSchool1: Moi mali pożeracze budżetu

    Pozdrawiam cieplutko
    LadyinBlack

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ciekawe odpowiedzi :) Tez marzę o zwiedzeniu Hiszpanii <3

    www.kiercia.blogspot.com-klik!

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję nominacji ;D

    Zapraszam
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń