1 września 2015

Podsumowanie wakacji

Jak te wakacje szybko zleciały...
Dopiero była końcówka czerwca, wszyscy odliczali dni do wakacji. 26 czerwca - zakończenie roku szkolnego i początek dwumiesięcznej przerwy. A tu już 1 września, rozpoczęcie roku szkolnego i kolejne dziesięć miesięcy nauki.


W tym poście chcę podsumować moje wakacje. Mimo, że bardzo szybko zleciały, bardzo dużo rzeczy się wydarzyło. Jest już wrzesień, ale miło powrócić na początek lipca i przypomnieć sobie co nieco. :)




Początek lipca był trochę leniwy. Pierwsze dni wakacji spędziłam w domu nadrabiając zaległości. Przeczytałam książki, których nie zdążyłam przeczytać w roku szkolnym; obejrzałam niedokończone filmy; przesłuchałam albumy ulubionych wykonawców, których dawno nie słuchałam.
Oprócz tego spotykałam się ze znajomymi, a nawet odnowiłam kilka znajomości. :)
W połowie lipca założyłam bloga! Został on ciepło przyjęty, za co jeszcze raz Wam dziękuję.
Zaczęłam regularnie jeździć na rowerze, przez co moje nogi trochę się wysmukliły. Zaprzestałam jednak ćwiczeń na mięśnie brzucha, bo było tak gorąco, że nie miałam siły nawet na piętnaście minut treningu (ale spokojnie, jeszcze do tego wrócę).

Na początku sierpnia poleciałam do Tunezji na wczasy. To był jeden z lepszych wakacyjnych wyjazdów. Słońce, plaża, morze, baseny, zjeżdżalnie, dobre towarzystwo, zabawa, all inclusive, dyskoteki! Jednak to co dobre szybko się kończy i nim się obejrzałam tydzień zleciał, a ja wracałam do domu.
W sierpniu podjęłam się również wyzwania. 
http://mycrazycolorfulworld.blogspot.com/2015/07/30-dniowe-wyzwanie-nogi.html Nie udało mi się ćwiczyć przez 30 dni, jednak przez około dwadzieścia dni ćwiczyłam. Oprócz wyjazdu za granicę byłam na dwa dni na wsi. Odwiedziłam rodzinę i przez weekend ,,odpoczęłam'' od życia w mieście.
Później przyszedł czas na szkolne zakupy. Plecak i torbę mam z poprzedniego roku, więc był jeden zakup mniej. Musiałam kupić zeszyty, przybory szkolne, piórnik, książki i inne duperelki, które są niezbędne podczas roku szkolnego.
Przez dwa ostatnie tygodnie wakacji spędzałam czas ze znajomymi, na basenie, w domu - w niektóre dni było tak gorąco, że nie chciało mi się nigdzie wychodzić.

Tak spędziłam te wakacje. Niby nic specjalnego, jednak był to dobrze spędzony czas no i przede wszystkim odpoczynek od szkoły. A dzisiaj witamy wrzesień i szkołę. Jeszcze (tylko) dziesięć miesięcy i znowu wakacje!


A Wy, jak spędziliście te wakacje?
Jesteście z nich zadowoleni?

17 komentarzy:

  1. Bardzo fajny blog chyba zostanę na dłużej :*
    Mój blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje też bardzo szybko minęły, ale jestem z nich zadowolona. Pojechałabym do Tunezji ;)
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Intrygujący i ciekawy post, zresztą jak kazdy. Fantastyczny blog! Gratuluje pomsłów :) Będe czescciej tu zaglądać!;) Posty są naprawde świetnie napisane. Zapraszam do siebie u mnie nowy post!:)
    http://ultraviolence-design.blogspot.com/
    Równiez licze na obserwacje i komentarz :)
    + KLIKNIJ W TEN LINK!
    +poklikasz u mnie w linki ?
    PROSZE O KLIKNIECIE W TYM POSCIE ZIELONEGO NAPISU " SHEIN " , "SOUFEEL" i " BORN PRETTY" DZIEKUJE! :)
    http://ultraviolence-design.blogspot.com/2015/08/blog-post.html#comments/

    Zapraszam do polajkowania mojego fanpage na facebooku! Licze na Ciebie ;)
    mój fanpage! kliknij tutaj

    http://ultraviolence-design.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje wakacje zleciały zdecydowanie za szybko, ale jestem z nich zadowolona :3

    Sometimes my-klik!

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje wakacje były jak najbardziej udane, jestem z nich bardzo bardzo zadowolona! :)
    Oo, Tunezja, musiało być cudownie :3

    miłego dnia! thousand-miles-to-heaven

    OdpowiedzUsuń
  6. Wakacje szybko minęły, jak zawsze. Super blog, pozdrawiam :)

    Zapraszam na mojego bloga o astronomii: astropasja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Wakacje są zbyt krótkie jak dla mnie ;-; Obserwuję ♥

    Mój Blog - Klik!
    Jeśli mój blog się spodoba - zaobserwuj :) Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Nawet tak, tylko dopiero pod koniec wakacji, dokładnie tydzień przed rozpoczęciem roku była ładna pogoda. Wtedy w końcu mogłam się poopalać, ale całkiem nieźle wspominam tegoroczne lato. ^^

    http://oczyoutsidera.blogspot.se/ klik

    OdpowiedzUsuń
  9. Wiadomo, że początek lipca musi być leniwy, wtedy trzeba wszystko odespać i po prostu się zrelaksować po roku szkolnym. Zazdroszczę ci wyjazdu, ja te wakacje spędziłam w domu, ale w sumie nie żałuję, mogłam spokojnie nadrobić seriale, filmy i książki ;)

    Books by Geek Girl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super, że udało Ci się nadrobić te nieobejrzane odcinki i nieprzeczytane strony. Właśnie dlatego uwielbiam wakacje - można robić to, na co nie ma się czasu w ciągu roku. :)

      Usuń
  10. Gratuluje ćwiczeń, mimo, że nie 30 dni, ale zawsze coś ;D

    Zapraszam
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Ćwiczyłam tyle, ile mogłam, może następnym razem będzie równe 30 dni :)

      Usuń
  11. To co dobre szybko się kończy... niestety

    Zapraszam
    http://mikaart-m.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje wakacje też były świetne ;) uważam je za najbardziej udane jak dotąd :D.
      Zazdroszczę wyjazdu do Tunezji <3
      Mój blog ❤🍫

      Usuń
  12. Świetny blog :)

    Zapraszam do mnie: http://camilliana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń